Varför Finns Dagar Som Denna?

Löningsdag...Hemska dagar...
Underbart att få lön själv, men alla försöker fly från att jobba just den dagen..Undrar varför..
Men lilla jag ska jobba! Jobba extra t.o.m. Långa värdelösa dag. Otrevliga kunder, och en smått irriterad Jessica i slutet på dagen. Frågvisa kunder håller man på att slå på käften efter några timmar av tusen frågor. Men man sitter/står där och ler, för kunden har alltid rätt. Om de så frågar var bananerna finns...Vilket har hänt!
Tror man att det är ett skämt när de frågar det? JA! Kanske i frukt och grönt avdelningen?!
Men just denna löningen kommer vara ännu mer ett helvete! När barnbidraget kom, så kunde man inte resa sig i tio sekunder utan att kunderna blev nervösa om man kanske skulle gå. Köerna var ändå långa även om alla kassorna var öppna. De första pengarna efter jul...Och det var bara när de fått barnbidrag...
JAG VILL INTE JOBBA IDAG!

Men en positiv nyhet, är att jag ska hämta ut biljetterna till Johan Glans idag! WoHo!
Fy fan va jag längtar! Nu ska man bara se till så att man är ledig då också..! Kan bli spännande...
Men ja..

Annat spännande?
Pratade med Fredrik i telefon i typ 1,5 timme igår, det var jäkla trevligt! Bestämde lite inför den andra, i typ fem minuter, sen resten är mellan han och mig...Haha...
Ehm ehm..Mer spännande?
Funderar på om man ska beställa lite kläder från H&M, men jag vet inte..Har ju egentligen inte råd, men vill gärna unna mig lite...
Får man lov att unna sig lite när man egentligen inte har pengar till det?

Ja jo, och så de viktigaste av allt:

MÅNADEN ÄR SNART SLUT!!! JIPPIE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0