#5!

Ja, jag höll ju nästan på att glömma ännu en sak på min lista:

# 5. Gå på minst en marknad och köpa minst 10 par strumpor.

Självklart, så var jag ju på Sjöbo marknad, där jag jagade tio par strumpor! Och det var inte många par som hade 10 par för 100:- som jag tänkt mig, men jag hittade ett, utan att behöva leta så mycket egentligen! Det var det första jag hittade med strumpor, och jag var nöjd med valen där var att kunna göra, så det var bara att börja plocka på sig!
Sen så när man gick vidare, så hittade man strumpor som var 7 för 100:- och 8 för 100:- och sådant skit.
SUCKERS säger jag bara! Haha!

Jag är nöjd!

Kommentarer
Postat av: nils pär

e det inte sockers det heter? ;) på kivik kunde man nog få 15 för 100:- tror jag de var

2008-07-21 @ 21:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0