Ännu En Unna Dig Själv Dag?

Ja, varför inte? Varför inte unna sig själv?
Jag känner att jag behöver det, och jag tänker ge mig själv det!
Jag har inte precis allting som går med mig just nu, och därför berhöver man skämma bort sig lite, för att klara av vardagen.

Ikväll är det detta som är planerat:
- Förrätt, som innehåller två mackor, vilket en med sallad, majonäs och räkor, och den andra med sallad, majonäs och kräftor. Mumsigt! ( Är redan i kroppen! )
- Sen blir det fläskfilé med grönmögelost och hasselbackspotatis. Mmmmmmm!! Kan inte bli mer än gott?!
- Sen blir det promenad, för att känna sig lite bra ändå, och det är ändå så fruktansvärt fint väder. Och det får man väl i alla fall se till att använda när det väl befinner sig här?!
- När vi väl är tillbaka, så blir det chips med dipp, läsk och lite annat smått gott.

Allt för att unna mig själv, och få det lite mysigt i livet. Mys tackar jag absolut inte nej till!
Vem tackar nej till mys?!
Då är man ju inte riktigt klok!

Men men, nu ska jag vara lite mer sällskaplig här, och unna mig själv en hel massa hela kvällen.
Och jag har ju ändå tryckt in en promenad i schemat också! Och de har jag ändå gjort oftare nu än på MÅNGA år kan jag ju säga!

Unnar du dig själv ofta saker? Och vad är det egentligen du unnar dig då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0