Förtjänad Myskväll.

Efter att man ätit en god middag, gått en relativt lång promenad, men i alla fall i rask takt, jämfört med vissa andra, så kände jag att jag faktiskt förtjänade en liten myskväll.

Detta är första gången jag har inhandlat det själv, och jag har faktiskt bara smakat typ tre skedar av en annan smak innan. Men gott är det! Så nu ska resten av smakerna också provas!
Dock mådde jag kanske inte så bra efter att jag tittade ner i botten på förpackningen, och såg att det var slut....
Jag delade ju så klart med mig av den, åt ju långt ifrån hela själv! Men vi mådde rätt så dåligt efteråt...
Men gott var det!



Har du ätit Ben & Jerry glass? I så fall: Vilka smaker har du smakat, och vilken är den godaste?

Kommentarer
Postat av: Micsan

dom är riktigt goda men gillar den här mest! har smakat på 3 tror ja=)

2008-07-24 @ 23:18:44
URL: http://me123.blogg.se/
Postat av: Jessica

Alltså den där glassen fossil fuel var grymt god, men alla ben and jerrys är grymt goda. Men det var nog absoluta favoriten.

2008-07-25 @ 09:08:31
URL: http://jessiebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0