Trött...

Jag är lite trött på att folk tror att man kan göra som man vill, bete sig som man vill och ja, sen skita i vilket.
Saker och ting glöms inte så lätt som vissa verkar hoppas på.

Jag lär i alla fall inte släppa saker och ting, speciellt inte när ingen lägger ner tid och energi på någon vidare vänskap sen heller. Då känns det inte så meningsfullt att försöka fixa och dona heller!
För det är faktiskt det enda jag har försökt med. Umgås, åka på utflyckter, och samtidigt passa på att kryssa av saker på min underbara lista!
Men har man ingen tid till sina vänner, så ska man inte ha några heller.
Och man ska inte heller klaga på andra när man själv göra likadant. För då kan man ju genast ta till sig alla ord som man sagt om de andra, till sig själv.

Vill du hellre ha många ytliga vänner, eller färre riktiga vänner?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0