4 Dagar Med Tidiga Tider...

Katastrof! Fredag t.o.m. måndag jobbar jag morgon på jobb, och jag som är så långt ifrån morgonmänniska som man kan bli...
Men jag stack ner till stranden efter jobb, och fick se min kompis bli som ett litet barn igen.
Han började gräva och gräva och ja...fortsätta gräva. Haha...
Min systerson, Albin, som är fyra, skulle ju så klart också vara med! Gulligt värre!
Sen när syster, mor och Albin åkt därifrån, så låg vi två kvar, och pinsamt värre, så låg jag nog mest och somnade...Jag som försökte intala mig själv att göra allt för att inte somna..
Men det misslyckades nog mest.
Men nu blir det dags att äta hemmalagad pizza! Som Albin lagat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0