Gamla Känslor, Nya Känslor...

Ja, just nu är det en jobbig period känner jag...
Väldigt mycket riktigt gamla känslor som påminns, och som man saknar, och nu pratar jag riktigt, riktigt långt tillbaka. Och så även blandat med en massa nya känslor som jag inte har någon som helst aning om vad jag ska göra med.

Är det så här det blir när man varit singel i 6 månader?
Ja, jag har faktiskt varit singel i 6 månader nu! Helt sjukt att tiden går så fort! Men jag jobbar så pass mycket, att jag egentligen inte känner av att tiden bara flyger iväg.

Men ja, dessa blandade känslorna är ganska så jobbiga. Och dessutom, så har jag ingen vidare ork att ta tag i dom, så därför drar det ner mig ytterligare för tillfälligt...
Men men...Den tiden den sorgen! Jag tar dagarna som dom kommer!

På söndag är Therese äntligen hemma, och jag längtar efter att få träffa henne! Känns som om jag behöver att hon kommer hem! Hon har en viss förmåga att få mig till att bli motiverad att göra saker och ting, och det är verkligen vad jag behöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0