Öja.

Ja, kvällen blev väldigt lyckad den också! Även om Sverige förlorade fotbollen...Men humöret kom tillbaka!
Vilket ös alla hade inne kan jag säga, och när man tittat nu dagen efter, så jävlar vad folk drack!!!
Inte undra på att folk var fulla kan jag ju säga!
Träffade många nya människor även här på förfesten hos morsan. Riktigt trevligt. Dock sa en av dom att han hört lite om mig redan innan han kom hit...
Va?! Vad har du hört?!
Men det var väl bara gott han hade hört. Va han sa i alla fall....
Lite hemligheter utbyttes under kvällens gång, och lite gamla minnen drogs upp. Mer än lite faktiskt.
Men som sagt: Enligt mig en jäkligt lyckad förfest! Och det hoppas jag ju att där är fler som tycker!

Väl på Öja, så var det bara att fortsätta! Fy fan va roligt där var! Jättemycket folk som man kände, och de var lika mycket på hugget som man själv var!
Fick lite beslutsångest om lite saker mitt i allt, men det löste sig ändå ganska så fort. Therese hjälpte mig lite på traven...
Och Oscar:
Hoppas inte att det var allt för hemskt att lyssna på skånska, och festa med skåningar?! ;)

Sen bar det av hem till morsan, och när man väl drog sig upp ur sängen i middags, så var det ingen trevlig syn...HIttade glas, sprit och jag vet inte allt ÖVERALLT...Men det är väl sådant man får ta.
Bilder kommer även på detta lite senare!

Tack alla som var med och gjorde kvällen till en väldigt lyckad och trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0