Ringa Eniro?

Vem fan ringer till eniro?
Man kan ju bara gå in på internet och titta om de är något man vill ha tag på, och de kostar ingenting. Mer än bredbandskostnaden.

Jo, det är så att jag har fast avgift på min mobil, och får ringa 3000 samtalsminuter, skicka 3000 sms och 3000 mms varje månad. För ett och samma pris.
Men denna månaden stod det ett helt annat pris på räkningen. Jessica kollar över, och ser att det står att hon skullat ringt ett jävla eniro samtal, i TJUGO minuter?!?!
Självklart, så kastar jag mig över telefonen, och ringer Telia. Där hon då frågar om nåon lånat min mobil eller liknande. Sen så kom vi överens om att jag skulle få en specifikation, så att jag kunde se när de blivit ringt.

Tankarna i Jessicas huvud:
Jag kollar ALLTID samtalslistan efter helg, för att se vem jag måste be om ursäkt till...
Har någon jävel fått tag på min mobil och ringt ett jävla Eniro samtal!? Då ska den jäveln betala!
Vem fan ringer Eniro i TJUGO minuter?! Raggade personen i fråga på den som svarade eller vadå!?

Sen för någon dag sen, så fick jag min specifikation. På TRETTIO sidor....Ehm ehm...
Jo, och på sista sidan, så står det att 070125 ska jag ha ringt till Eniro, klockan 19.04.
Jessica kollar kalendern. Det var en fredag. Jessica jobbade 12-21.15. Det är OMÖJLIGT att jag har ringt de samtalet! Eftersom klockan 19.04, så sitter jag till HUNDRA jävla procent i kassan! Och då kan jag omöjligt ringa ett samtal!
Självklart har jag mobilen på mig, men eftersom jag har en ihopfällbar, så kan jag inte ens "råka" ringa upp någon! Detta är jävligt konstigt! Tog kontakt med Telia igen, som bara svarade:
- Det är ju inte vi som tar betalt för samtalet, och vi får inte pengarna. Så du får ta kontakt med Eniro, och fråga dem...

SKA JAG RINGA ENIRO "IGEN" FÖR ATT SEDAN FÅ ÄNNU EN ÄCKIGT DYR RÄKNING!?

Vad ni än gör, så ring inte till Eniro i tjugo jävla minuter, för det kostar dig över 160 kronor...

Tyvärr, så ska jag ta skiten denna gången, och betala, men kommer det fram en enda jävla gång till, så lär jag definitivt ta kontakt med dem, och fråga va fan de är?! Jag ringer fan bara vänner och bekanta!!
VEM FAN ÄR DE SOM KOSTAR?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0