Gott Råd?

Ja, inatt, så fick man ju då ett så kallat "Gott råd".

Att jag skulle sluta vara så jävla seglivad och "upptagen" när det gäller hur man behandlar folk omkring mig.

Jo, men tack, annars handlar det ganska så mycket om prioriteringar, och även att man jobbar häcken av sig på jobb, för att visa att man vill ha mer ansvar och göra lite mer där.
Jobbar 5-6 (oftast 6) dagar i veckan, och den sketna jävla lediga dagen man har, är ganska så väldigt jätte fullbokade för det mesta! Tvätt, och städ osv.

Som denna veckan som kommer, så ska jag egentligen vara ledig måndag och tisdag, men är bara ledig tisdag. Och på tisdag, så måste jag då tvätta och städa som sagt, och sen så reser en kompis iväg till Kos i tre månader på onsdag, så då prioriterar jag faktiskt att hinna träffa henne den dagen!

Mitt liv är mest jobb, och den lilla tiden jag har över, försöker jag ägna så mycket som möjligt åt mina vänner, och även åt min familj. Men man måste välja tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0