Kan Man Mer Än Älska Henne??

Absolut inte!! Hon är helt jävla underbar!
Therese bara fortsätter att briljera, så jag bara MÅSTE skriva om henne igen...
Igår, så skickade jag ett sms till Therese, och skrev att jag då igår fått 4 nya plagg från H&M, varav ett plagg var ett par shorts. Och så skrev jag bara:
"De kommer inte få det lätt i september..Hehe.."

Sen strax efter, så fick jag ett svar från henne:
"Ledsen att behöva säga det, men dom shortsen får stanna hemma i september för då är dom alldeles för stora för dig! ;) Puss"

Underbara, underbara Therese! Du vet verkligen vad du ska säga för att man ska bli på så jävla bra humör, och verkligen känna att man vill träna!!

Älskar dig!
Men nu får du nog sluta göra bra saker, för folk börjar nog bli trötta på att läsa om dig...=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0