Flytten Har Börjat.

Ja, idag ska flytten börja på allvar.
Men där är så sjukt mycket runt omkring en flytt, så det inte är sant. Min nya lägenhet är inte färdig! Och jag har långt ifrån städat den...Några hörnor, så att man kan sätta in sakerna bara, så får jag möblera runt sen!
Men just nu sitter jag inne vid mors dator i Ystad, för att jag ska tvätta mina duntäcken i hennes tvättmaskiner. Vågar inte riktigt i de jag har i Sjöbo, eftersom jag vet hur det gick när jag tvättade dom i mors gamla maskiner. (Och de i Sjöbo är typ av samma modell..).
Sen så bär det av till Sjöbo igen. För att först, byta bil. Sen, packa in en massa. Och för att sedan, köra till den nya lägenheten. Lasta av, och koppla på släpet. Och tillbaka till Sjöbo.
Efter det, så ska jag mest gå och småplocka och fortsätta packa ihop en massa, i väntan på att min kusin ska komma. Dock är jag lite rädd för att det ska bli precis som vanligt. Att jag tror att jag har så mycket mer tid än vad jag egentligen har.
För som t.ex. nu, så sitter jag och väntar på att tvättmaskinerna ska bli klara, och det var egentligen inte inplanerat...
Men jag får hålla tummarna, och hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0