Inte Ensamt Längre!

Ikväll kommer jag inte längre att vara ensam!
Och vad han inte vet, är att jag tagit mig ledigt ikväll, vilket gör att jag kommer vara hemma när han kommer hem, och han kommer bli SÅ överraskad! Underbart!
Och så kommer han förhoppningsvis bli överraskad över hur mycket som är gjort i min lägenhet! Även om det kunnat vara så mycket mer, om vi bara haft tid och möjlighet. Det hade varit så sjukt roligt om vi kommit längre egentligen, men ja, där är ju inte så mycket att göra åt det.
För vi har ändå kommit en bra bit om man säger så!

Bilder kommer upp inom kort, på hur det såg ut innan jag började, och på uppdatering lite då och då när jag kommer längre! =) Det är så sjukt roligt att bara se förvandlingen hända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0