Morgon?

Det är ju enbart djävulens påhitt! Morgon!

Som ni kanske förstår, så är jag långt ifrån morgon människa...
Och idag skulle jag jobba morgon på jobbet (vilket innebär att jag började klockan 9...). Men som när jag jobbade på ett annat jobb, 7-16 varje dag, hade jag inga problem! Första veckan var sjukt jobbig, men sen var det inga problem att ta sig upp, och köra till jobb. Men när man inte jobbat "morgon" sen i somras, så tar det emot jäkligt mycket att se till att komma upp, och vara på jobb till klockan 9!
Och sen när man då slutat, så är det bara till att ta sig hem, och fortsätta med lägenheten!
Idag har mor och Johan hållt på där nere för fullt! Så man kunde inte bli mer än glatt överraskad när man kom till sin nya lägenhet! Så det var bara för mig att sätta igång kaffe, och börja med att bjuda på god kaka som tack för hjälpen än så länge. Sen så var det bara till att gå ner, och slutföra andra strykningen på min andra fondvägg i mitt vardagsrum.
Underbart snyggt blir det om jag får säga det själv! Sen kommer jag väl bli lite besviken när jag väl tar bort täckpappret (som är något man använder när man målar väggar, för att inte få färg på golvet?!) ifrån golvet. Golvet är väl inte riktigt lika snyggt och trevligt som man hade kunnat hoppas på...
Men det tar mer och mer form alltihop! Och jag blir gladare och gladare för varje dag som går!
Det enda som inte är påbörjat än, det är min toalett, men det är för att det hänger lite på hjälp med min belysning där inne! Sen så ska där läggas in ny matta och målas också! Sen är där färdigt!
Så jag kan ju börja flytta in kökssaker t.ex. även om badrummet inte är klart. =P

Golvet i sovrummet har även blivit lagt idag! Underbart! Och det ser bra ut! Nu ska där bara in lister också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0