Överraskning.

Idag blir det en överraskning till min älskling!
Idag på dagen är det fyra år sedan vi var på bio tillsammans för första gången, och även den första gången vi hånglade. Mysigt värre. Vi var då på Filmstaden i Malmö och såg The Terminal. En mysig film.
Nu hade jag tänkt att jag ska hämta honom efter att han slutat på jobb, och så ska jag ta hem honom till lägenheten i Sjöbo, eftersom det blir sista veckan sakerna kommer befinna sig där. Äta pizza, vilket vi gjorde väldigt mycket förr, och sen så ska vi bege oss till Malmö, till Filmstaden. Och jag har dessutom bokat biljetter till en film, som jag verkligen vet att han vill se! Men jag tänker mest låtsas som ingenting, som om vi inte ska någon annanstans, och sen bara se till att köra.
Sen så blir det lite vandring på gågatan, precis som den gången.
Och med avslutad övernattning i Sjöbo, sista natten tillsammans i vår första lägenhet som vi flytta in tillsammans i.

Men nu ska jag bege mig till Sjöbo, för att fortsätta med flyttsaker därifrån istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0