Ännu En Dag.

Ja, då ska man iväg till jobb ännu en dag. Dock, så är det en kortare arbetsdag idag, vilket jag tänker njuta av! ( Vilket säkert innebär att det kommer vara den värsta på länge... )
Än så länge har vi sjukt gnälliga kunder på att saker och ting av våra erbjudanden tar slut. Men när man beställer hem 9 pallar om dagen, och det är slut klockan 14.00, då är där dessvärre inte så mycket att göra åt det...
Vi har inte hela världen som lager, och kan ha mer?!

Men innan detta, så ska jag iväg på lite ärenden. Jag ska
  • till sjukgymnast
  • växla tillbaka pengar
  • lämna bensinkort
  • gå igenom h&m katalog
  • ringa och bjuda fler till kalas på söndag
  • börja planera vad jag ska bjuda på på söndag
  • börja titta på när jag ska hinna med att städa lägenheten
  • försöka planera helgen efter listan, och hoppas på fint väder!
Usch...Ja, en del är tidsbestämt, och en del är bara saker som jag verkligen måste ta tag i!
Och sen så hoppas jag verkligen på fint väder i helgen, så att man förhoppningsvis kan kryssa av en del saker till på listan. Det börjar mer och mer kännas pressat med vissa saker, innan det blir alldeles alldeles för kallt ute. Och jag måste även se till att köpa lite mer saker, så att jag kan fortsätta med listan också..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0