Möte?

Vi är fyra stycken som fått en ny roll på arbetsplatsen, sen innan sommaren.
Men egentligen, så vet vi inte direkt vad vi ska göra, och dessutom, så är det möte idag, nu...
Och här sitter jag...
Två utav fyra är på mötet...
Hur seriöst känns allt?! Jag får inte vara med, för att de sätter mötet tidigare än jag börjar!?
Hur seriöst ska man då ta sin arbetsuppgift?!

För mig känns detta fan mer och mer som ett skämt!
Och jag tror nog att jag ska börja skita i vilket istället, och se vad som händer...!


Uppdatering:
Nej, det är inte lätt när man fick reda på att de skulle ringa på torsdagen och säga när det var, för att jag sa att jag självklart ville vara med!
Men att de inte hörde av sig. Jag frågade en av de som skulle på mötet, men han trodde inte att det blev, för han hade inte heller hört något!
Då är det inte så jävla lätt att veta om man ska köra in eller inte! De får fan ta sitt ansvar när de själv lovat att ringa!

Kommentarer
Postat av: Linus

Hur pass seriöst är helt upp till dig själv och dom andra. Så är det väl på alla arbetsplatser. Händer ingenting utan initiativ och vilja. Har själv varit på X antal avdelningsmöten fast än jag inte jobbat då... och all andra gör likadant. Vet inte hur det är hos er men hos oss så skrivs det in som arbetad tid^ ^



Det är inte lätt. Thats how life is!

2008-09-05 @ 18:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0