Sitter Här...

Ja, nu sitter man här, och går igenom en massa musik, som ska med på resan!
Och försöker slappna av lite smått, även om man vet att jag har så sjukt mycket att göra!
Men man får väl ta allt som det kommer, eller ja...I alla fall försöka...
Men just nu är koncentrationen på att bränna skivor, så att vi kan ha bra musik på hotellet!!
Sen så blir det att krypa ner i sängen så fort som möjligt, eftersom det måste bli tidig morgon imorgon, för att allt ska hinnas med.

Och när man tror att man fixat allt med bilen, eller i alla fall småsaker som man inte gärna vill åka på, inför besiktningen, så uppstår det en massa fler småfel, som egentligen måste fixas. Får åka in till stan imorgon innan jag beger mig vidare för att få domen....

Men detta är vad som står på schemat inför imorgon, som MÅSTE göras:
  • Tvätta.
  • Besiktiga bilen.
  • Spendera tid tillsammans med Albin.
  • Skriva brev.
  • Skriva adresser.
  • Packa klart.
  • Gå ut på kvällen.
  • Växla pengar.
  • Bränna klart skivor.
  • Posta brev.
  • Fixa med h&m returer.
  • Hämta stereo.
  • Hämta mina uppladdningsbara batterier hemma, som jag just kom på att jag glömt.
  • Handla
  • Lägga musik på mp3-spelarna
Over and out, för nu har jag verkligen inte tid mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0