Skrattretande.

Jag erbjöd innan att fixa in folk på sommarjobb där jag jobbar, vilket inte är något problem för mig att fixa.
Men det dög inte, för det var väl inte riktigt det jobbet som önskades...
Men jag ser det som så, att det är pengar! Absolut inte mitt drömjobb heller! Absolut inte, men så länge jag har ett jobb, får in pengar, och jag bo själv, så är jag nöjd!

Därför är det rätt så skrattretande att nu få reda på att de fått jobb på samma jobb i annan stad bara.
Lycka till..
Tvungen att sjunka i nivå...Stackare. Ha det så skoj, hur ska detta gå till...!?

Jag älskar mitt jobb, för man träffar människor, och man har en del bra arbetskamrater.
Man träffar till och med på folk i Turkiet som känner igen en från jobbet. Sinnes, men sant...
Får väl ta det som en komplimang, eftersom hon sa at jag var bland de trevligaste på ett sådant jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0