Att resa, eller inte...?

Det är den stora frågan. Jag är så sjukt sugen på att resa en längre resa. En riktigt lång resa. En resa att minnas för livet. Ett äventyr. Gud vad underbart.
Jag har hittat någon jag faktiskt hade velat åka med. Någon jag kan komma överens med. Någon jag hade kunnat skratta med och njuta utav resan med, och verkligen få lov att uppleva saker tillsammans med.
Usa, Europa eller Australien?
Och vad ska man göra med jobbet här hemma? Ska man chansa? Inget jag gjort innan, något man ska passa på med nu?
Det borde ju vara nu, innan man skaffar sig en familj, och liknande. Hyra ut lägenheten under tiden? Tusen av frågor, och så lite svar...
Men vem ska bestämma det, om inte jag själv?! Attans...

Men detta kan man väl inte tacka nej till!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0