10:13

Idag mår jag inget vidare. Fast det var sämre igår, så jag skall inte klaga.
Magen gör uppror, och det känns som om ag jobbat i ett dygn i sträck eller något. Helt slutkörd i huvudet. Vet inte vad som hänt. Förmodligen har det kanske med sömnen att göra. Inte magen dock, men att jag känner mig slutkörd.
Så idag ska jag bara ta det jäkligt lugnt, och vila upp mig. Titta på någon film, läsa klart min bok. Plocka lite här hemma kanske. Allt för att vara redo för en ny arbetsdag imorgon. För att ta tag i allt.

Grannen flyttar idag, så här är fullt upp i huset, och i trappen, så det blev inte så mycket till sovmorgon idag. Men eftersom man alltid sover lite på dagen när man inte mår bra, så tror jag nog att jag kan ta igen det ganska så bra.
Men nu ska jag återgå till soffhörnan, med min filt, och min mugg med te.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för fel på dig?! tsss

2009-12-02 @ 17:46:46
URL: http://melli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0