23:09

Har nu suttit och myst framför tvn till Coyote Ugly. En riktigt härlig film. En riktig tjejfilm! En snygg karl, som man faller för direkt, och ett liv man gärna varit med om.
Fest, kärlek och New York. Det hade jag absolut INTE sagt nej till! Har alltid varit lite sugen på att gå bartender utbildning. Man kanske borde satsa på det sen. Så har man något man alltid kan extra knäcka med när man är ute och reser och sådant.

Men visst hade det varit underbart om kärleken bara varit som på film?
Att man bara blir svept ifrån jordens yta, av en snygg karl, som vet precis vad han vill ha.
Självklart lite problem på vägen, men annars är det ju inte verkligehetstroget. Haha.

Har varit trött hela dagen, men inser nu, att jag inte kommer kunna somna på några timmar som vanligt. Lite surt, men det får jag väl ta.
Men det ska vara tidig morgon imorgon! Ska upp och fixa inför kvällen.
Städa, tvätta, handla och laga middag. Ska ha gäster på besök, vilket vill säga om de kan komma hit.
Men det hoppas jag på!

Ögongodis säger man aldrig nej till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0