Ute i mörkret.

Nu ska jag berätta något, som jag inte orkade berätta igår.
Jag var hemma igår kväll, och när jag satt och tittade ut på fullmånen, så såg jag något som jag aldrig sett förut.
Jag kunde inte tro mina ögon. Men jag såg ett stjärnfall! Blev sjukt förvånad, men efter lite snabb fundering på om det verkligen var det jag sett, så insåg jag att det faktiskt var det. Antingen det, eller ett flygplan som störtade jävligt fort, och bara försvann...
Nej, jag såg ett stjärnfall. Och medans jag satt där och gapade för mig själv, så kom jag även på att man faktiskt får önska sig något när det händer!
Så jag tittade ut genom fönstret, och önskade mig...
Man får ju passa på när det faktiskt händer. Dumt att låta bli tyker jag?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0