Den Lediga Dagen.

Ja, jag har faktiskt fått en hel del gjort idag. Trotts att jag brukar behöva en dag till att göra ingenting först, för att sedan göra allt den andra dagen. Det är just därför jag behöver mina två lediga dagar i veckan!
Den första dagen tar man igen sig efter att ha jobbat häcken av sig som vanligt. Och den andra dagen utför man alla ärenden som man skall på, tvätta, städa och en massa sådant skit som man måste göra när man bor hemifrån, och har vuxit upp...

Morgonen började lite segt, precis som vanligt. För att sedan komma igång med att tvätta. Jag åkte in om till apoteket som jag skulle. Sedan bar det av till Lund, där jag skulle möta upp min syster för att iväg och shoppa lite.
Det blev en snabbvisit på NovaLund, eftersom syster inte hade så jättelång tid på sig, eftersom hon var tvungen att ta sig tillbaka till jobbet.
 
Men det spenderades mer pengar än tänkt, precis som vanligt, i vilket fall som helst. Så det var kanske tur att vi inte hann mycket mer....Samtidigt som jag hade velat hitta ett par bra skor som jag kan ut och promenera i. Och lite träningskläder osv. Så att man faktiskt kan komma igång. Har man ordentliga saker, så går allt så mycket lättare! Det är bara till att inse!

Men nu blev det i alla fall det här idag:


Inget billigt...Men jag unnar mig själv det! =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Snygga! =)

2009-02-21 @ 15:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0