Idag.

Idag händer det en hel massa...
På sina lediga dagar, har man fullt upp...
Ska alldeles strax ställa mig på Wii brädan, och träna lite. För att sedan försöka ge mig ut på promenad också.
Ska bara lära mig att sluta äta godis också..Helt jävla värdelöst.

Sen så ska jag in om banken, och se till att skriva över bilen på mig.
Allt måste fixas ikväll.

Har även varit uppe på Jysk, för att försöka få klartecken på listen på skänken. Men de hade fortfarande inget svar, ( två månader efter ). Men ännu en gång skulle de se till att ringa mig när de fått något svar. Jäkla skit. Detta suger!

Men ja, medans jag fortfarande har humöret uppe, så skall jag se till att börja röra mig mot Wiiet, innan jag helt och hållet ändrar inställning. Tvättar samtidigt, så det är bara till att köra igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0