Mer Nytt.

Det har hänt en hel massa sedan sist.
Jag jobbar inte längre på Driva också, så nu kan jag ha lite tid till att skriva lite om mitt liv.
Äntligen har jag slutat på Driva. Jag hade helt glömt varför jag glatt gick därifrån förra gången. Och jag gick därifrån lika glatt denna gången!
Det finns fördelar, men mest nackdelar. Sura miner, och intriger. Där är fan mer intriger där, än vad där är på mitt andra jobb, och där är vi dubbelt så många anställda...

Men i alla fall, så har jag nu köpt mig en ny bil!
En helt underbar bil. I alla fall just nu, tills den också går i sönder..=P
Men i alla fall, så har jag köpt en Audi A3. Den har redan fått vara ute på roadtrip med mig, och jag är nöjd. Dock är den så skitig just nu, så att jag skall först tvätta den, så att jag kan lägga ut en bild på den sen.
Nu är det dags att sälja gamla skrutti-bang-bang.
Hon har gett mig mycket, men även varit världens skit. Gått i sönder lite väl mycket, speciellt på senaste tiden...
Så imorgon skall jag ut till min syster, och så ska vi fixa och dona, så att allt blir bra med den nya bilen, och även med den gamla.

Peppar, peppar, men allt går framåt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0