Dagen.

Idag börjar jag inte förens klockan 14, och hade då tänkt att fixa en del innan. Sen blir det väl som vanligt inte så mycket gjort som man vill. Men jag tänker ju hoppas som vanligt.
MIn tanke är:
  • Sortera bland papper. 
  • Fixa i källaren.
  • Tvätta.
  • Diska.
Så, så det är bara till att komma igång nu...
Denna veckan är ganska så lugn så att säga. Jag skall "bara" jobba en 14 timmars dag denna veckan. Men nästa vecka blir det fem 14 timmars dagar. Så jag skall försöka passa på att få lite gjort i lägenheten denna veckan! Men idag är det röd dag, och Johan är också ledig..Men dessvärre har vi nog inte samma tanke över dagen, eftersom han fortfarande ligger och sover...
Men det tar vi sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0