Drömmar.

Jag har så mycket jag vill handla, och vill få fixat i min lägenhet. Men pengarna finns inte riktigt där...
Men det är som vanligt. Men denna månaden har jag jobbat på två jobb, och det är därför jag inte skrivit något här, eftersom jag så trevligt har haft en massa 14 timmars dagar. Då har man inte riktigt haft lusten att sätta sig vid datorn och skriva.

Men imorgon är tanken att morsan och jag skall in till Ikea. Johan också kanske, om han vill. Sen så måste jag och Johan storhandla.
Sen utöver det, så jobbar jag hela helgen, så jag vet ju vad jag skall göra. Och hela nästa vecka har jag 14 timmars dagar, måndag-fredag. Så det lär väl ta ett tag till innan jag skriver igen. Men nästa helg, är det fest! Och förfesten är här! Det ska bli så jäkla roligt!

Men nu skall jag gå och ta tvätten, och sen så blir det till att laga mat och äta.

Kommentarer
Postat av: AxxL

Man får snart börja sjunga upp på Joddla låtarna så de sitter ;)

2009-01-23 @ 23:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0