Julafton.

Arbetade jag, och sen körde vi hem till Johans mamma, och firade där. Det blev traditionell svensk julmat, och man rullade ännu en gång ifrån matbordet när vi var klara. Vi åt knappt hälften av allt, och vi skippade mer eller mindre efterrätten.
Julklappsspelet sög, eftersom varken jag eller Johan vann ett skit. Hans mamma och sambo vann allt. Men Johan tiggde till sig en av julklapparna, som han dessutom själv köpt.
En mysig kväll, med massa mat och trevlig prat. Precis som det ska vara på en julafton.
Nöjd med alla julklappar är jag, och det blev en lagom händelserik dag.

Lite jobbigt på jobb bara, eftersom det trotts allt ändå var ganska så mycket folk, för att vara julafton..Men det fixade Bengt och jag. Vi hade ju trotts allt på oss våra fina tomteluvor med flätor. Då klarar man allt!

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha! Kul att du skriver att du inte vann ett skit i julklappsspelet och sen var nöjd med alla julklappar! Säkert bara jag som missförstod men jag skattar så tårarna rinner! =)

2009-01-04 @ 21:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0