13:44

Håller på med tvätten, städar och ska strax slänga mig in i duschen.
Tittar ut, för att kolla så att det inte börjar regna, då jag har mina kläder på tork där ute. Det börjar se mörkt ut....

Sen vid fyra, så ska jag hämta upp Joanna inne i stan, för att köra och lämna kameran på lagning. Tråkigt, tråkigt, men sant. Där är något fel på den, och nu får det vara nog! Nu ska jag allt lämna in den!
Ska även passa på att inhandla en digitalkamera hade jag tänkt. Är trött på att inte kunna ha en kamera med mig var jag än går, så att man kan fota när man vill. Systemkameran vill jag inte bära med mig konstant. Den är stor, jobbig, och jag betalade en hel del för den. Då vill man inte precis slänga ner den i handväskan, och ha den liggandes där hela tiden...

Sen så ska vi tillbaka, och jag kommer väl försöka lära mig lite om kameran, och passa på att fota lite ikväll.
Vi ska laga en god middag, vilket nog blir pannkakor. Joannas underbara förslag, och det är så sjukt längesen jag åt det, så jag säger absolut inte emot! =D

Men nu är tvättmaskinen klar igen...

Kommentarer
Postat av: Joanna

Tack för igår gumman! :)

2009-07-22 @ 13:45:20
URL: http://ordfylleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0