13:44

Idag är det jobb igen. Sista dagen denna veckan. Ska bli skönt att ha denna korta veckan avklarad!
Just nu sitter jag och slappar lite, för att alldeles strax springa och göra mig i ordning.
Har trotts allt hunnit med lite idag: tvätta, laga middag och tittat på tv. =P

Just nu sitter jag mest och retar mig på att jag inte hör min tv överhuvudtaget. Istället hör jag grannen spela ashög musik...Så jävla tråkigt när man försöker slappna av lite innan jobb. Men nej, det får man inte. För det ska spelas högt, istället för lagom.

Ikväll, så ska jag nog iväg till vänner och ta en god en, och njuta av kvällen. Så jag måste även se till att packa ihop lite god dricka, och kläder som man kan ha på sig ikväll. Men det blir inget finare ikväll, när man jobbat.
Men det ska bli trevligt. Hoppas bara att jag är på humör när den tiden kommer, och att det är trevliga människor jag stänger tillsammans med ikväll.

Ha en trevlig kväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0