Dagen.

Denna dagen har varit ganska så lång, och ganska så rolig...
Morgonen/förmiddagen var otroligt seg... Kan säga som så att jag verkligen behövde ta igen lite sömn!
Men sen bar det av till jobbet, där det varit fullt upp hela dagen. Med tanke på inventeringen.
Jepp, ännu en gång var det dags för inventering! Men detta var nog en av de roligare gångerna så att säga. Det blir inte roligare än man själv gör det, och denna gången såg jag till att hjälpa till så mycket jag bara kunde, för att man skulle kunna bli klar i något så när bra tid.
Så jag har inte suttit så mycket i kassan som jag egentligen skullat. Men vi blev också färdiga i tid!

Man kan väl säga som så, att jag hamnade med rätt personer denna gången, för denna gången stannade huvudvärken borta! Jäkligt skönt!
Men i vilket fall som helst, så uppdaterade vi oss i vad en annan person gjorde under inventeringen, och i slutet av dagen hände det allra roligaste. Han fick i uppgift att räkna ihop vikten på lösgodiset. Det är aldrig en rolig uppgift. Förr vägde vi varje burk! Men denna gången hade han tydligen lite tur, för han behövde bara väga ca. 10 stycken, och sen höfta ihop det lite.
Och han fick helt enkelt ihop det till 10 000 kilo godis............
OH MY GOD!
HAHAHAHAHA! Jag och min erbetskamrat kunde knappt hålla oss för skratt! Men med tanke på hur denna andra är, så kände vi inte att vi hade någon lust att berätta att jag gjort ett stort jävla fel!
Sen så räknade Therese ut det hela, för jag var ju bara tvungen att berätta det roliga för henne också, och det innebar att en sådan låda med godis, skulle väa lite över 80 kilo. HAHAHAHAHAHA.
Det var ju bara så underbart roligt!

Och sen fick man just reda på att han är som en liten jävla barnunge.
Alldeles för lång historia, och det är bara så patetiskt, att jag inte tänker berätta det heller.
Vi har olika arbetskamrater på min arbetsplats om man säger som så....
Tur att man har några normala man faktiskt kan prata med!

Nu blir det sängen, för imorgon blir det äventyr. Jag ska köra med Therese upp till Jönköping, och vi kanske, kanske ska titta in om Ullared. Får se hur vi känner det med tid imorgon.
För jag ska äntligen se till att framkalla foton när jag är uppe i Jönköping.

Puss Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0