Sjuker.

Ja, just nu ligger jag hemma och är sjuk...Förkylning...Inget allvarligt...
Jag har klarat mig hela vintern, men den 8 mars, så får jag en megaförkylning...
Men ja, det skall väl hända någon gång varje år...

Så nu sitter jag här hemma i min ensamhet. Helt jävla värdelöst. Men jag kan sysselsätta mig i alla fall.
Igår tvättade jag och tittade på tv hela dagen. Har påbörjat nästa serie. Som jag blivit tjatad på att se nu i en hel evighet. Så nu när jag ändå ligger här, så kan jag lika bra se på det, som att glo på Rachael Ray, Våra Bästa År och liknande.

Men idag blir det uppenbarligen lite skillnad. Det knackade just på dörren, och jag fick då reda på att jag inte längre kan tvätta idag. Jag som just börjat...
Men det leder ändå bara till goda nyheter! Vi skall få en ny tvättmaskin! Härligt! Den andra har slitigt sig ifrån sin plats och jag vet inte allt. Den centrifugerar inte som den skall heller riktigt. Kass är den, och nu skall vi få en ny! Dock lite ledsamt, eftersom jag har en del tvätt, och gärna skulle vilja bli klar, eftersom jag ändå går hemma..
Så nu blir det väl mest bara tv tittande för min del...Kanske lite städande, om jag orkar. Men jag har verkligen ingen vidare ork till något. Det känns helt jävla värdelöst!

Detta är i alla fall vad jag fastnat i just nu:
Någon som följer Lost?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0