Ångest?

Ja, det kan man väl lugnt säga. Men annars är det väl inte en riktigt söndag...?
Gjorde man sig fin på jobb. Satte sig i bilen, och gasade iväg upp till Kristianstad.
Satte sig och fick börja med dubbelt tempo, för att komma ikapp alla.
Utgång till Banken. Skitroligt var det, förutom att man som vanligt blir sjukt trött på folk som har attityd problem på dansgolvet. Okej att man råkar knuffas lite, men va fan!?
Lite mer dricka, och lite dans. Lite hånande över hur folk klär sig på Halloween. Och om vissa var utklädda eller inte? Stora samtalsämnet. Men ragg fick dom i alla fall...

Skickar som vanligt tusen fyllesms. Skickar fel som en annan liten fjortis. Men hellre sms än samtal, för då kan man kolla vad som blivit "sagt" dagen efter. Vilket man inte kan i ett samtal. ( Fortfarande extrem ångest över förra helgens samtal mitt i natten. Minns två meningar i hela samtalet.... )
Klockan blev 3. Vi väntade på att få ut våra jackor. Handlade lite nattamad. Promenerade, barfota, igen, hem till M & T där de bjöd på efterfest. Kände dock att jag skulle försöka vara duktig, med tanke på att jag skulle köra så där, några timmar senare.
Hemma hos F, somnade lagom sådär vid 6. Vaknade klockan 9, och inser att jag verkligen måste dra mig upp. Tar taxi till bilen, och kör hem. Sen har jag mest legat och kollat mobilen vad som hände igår..
Men vad är en söndag utan ångest? Det måste vara en annan veckodag.
Vad är Jessica utan söndags ångest? Det går hand i hand...

Och nu till det roligaste av allt....
Nu ska jag köra till jobb.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0