Helgen!!

På lördag är det FAAAAAAAEEEEEEEEST, som Albin säger.
Fest som jag och Joanna fixar till! Najs! Kommer bli en del överraskningar! Men det gäller att man har humor, annars kan man vända i dörren och gå igen. För då platsar man inte på vår välplanerade fest.
Det är som så, att min kära kusin fyller 25, och vi ska vistas 13 personer i hans lilla etta. Trångt? Men det skall väl funka. Man tar det man har, och det blir inte bättre än man själv gör det.

Tycker att det är något så sjukt tråkigt med folk som helt plötsligt bara tänker utebli. Tycker det är jäkligt dålig stil. Har man varit vänner i X antal år, så visar man att man är en vän också när man fyller 25. Det tycker jag i alla fall. Fast det är kanske bara jag som tycker att jobb på en söndag är en dålig ursäkt? Ingenting som säger att man inte kan komma och äta en bit mat, och visa att man faktiskt är vänner.

Men det är just sådana människor jag är så sjukt trött på. Folk som bara pratar en massa strunt.
Men vi kommer nog fan ha roligare utan någon bitter människa i rummet ändå. Där lär säkerligen vara tillräckligt med bittra människor, så att det räcker och blir över....

Men i övrigt, så är det PARTYYYYYY!! Och jag har inhandlat ny klänning och alla tillbehör runt omkring! Ska bli riktigt roligt!! Med vidare utgång i Malmö, och övernattning inräknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0