Som vanligt...

Som vanligt vet jag inte vad det är.
Vad det är som rör sig i mitt huvud. Och i min kropp.
Är det ångest? Är det kärlek? Är det trötthet? Vad är det för känsla som rör sig där innanför mitt skinn?
Jag vet bara att jag går runt i min egen lilla värld. Har bara en sak i tankarna.
Och vad innebär det?? Det är just det jag egentligen hade velat veta. Kroppen har så olika sätt att visa vad den känner, och vad den vill.
Men framför mig har jag en stressig och tuff vecka. Men förhoppningsvis blir lördagen bara så perfekt, att det kompenserar för vardagarna.

Godnatt på er alla. Imorgon väntar ännu en tidig morgon. Precis som resterande av veckan. Ska bara försöka hålla mig till mina mål. Misslyckades redan lite ikväll...Får ta igen det resten av veckan! Ska fan klara detta!

Allt för....Ja, allt för vadå egentligen? Ja, för mig själv kanske....Måste man verkligen känna efter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0