Lördagen v. 43

Lördag. Underbara lördag. Lördagen kom äntligen.
Började lite stressigt. För att sedan sätta sig på ett tåg till Ystad och bege sig iväg på hård träning. J la upp en hård träning för mina ben. ( Vilket märktes så trevligt på söndagen... )
Sen åkte vi hem till J, började pimpla lagom vid tre tiden, och sprang runder och gjorde oss i ordning. Hon är alltid så underbar och fixar så att jag känner mig riktigt fin varje helg!
Lagom till vid sex tiden, så kom Amanda så underbart och hämtade oss, för att köra vidare till staden Malmö.
Väl där inne, så blev det helt enkelt: Det blir inte roligare än man själv gör det. Och tack för att jag har min box.
Vissa människor var ju lite mer sociala än andra, och andra tror att de är väldigt fina i kanten. Men de kan ju bara hoppas vidare...
Kvällen blev underbar och kan bara återkopplas med:
Box. Bittra människor. Osociala människor. Amanda och J. Kb. Smärta i fötterna, tack vara sjukt obekväma skor. Falafel. Tidsändring, som vi missade. J blev bundis med Muhammed. Efterfest. Fyllesamtal med gammal bekant, vilket jag så fint insåg morgonen efter. Och som vanligt: Massvis med obetydande fyllesms... Förlåt mig alla som blev drabbade.



Bilderna där emellan förfesten och efterfesten där jag ligger och kvider om mina fötter som jag inte längre hade någon vidare känsel av...De äger Joanna, och jag ska försöka få tag på dom också.
Tack till de sociala människorna som befann sig på förfesten, som går att räkna på en hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0