Söndags ångest.

Efter en riktigt trevlig lördag kväll, tillsammans med en del vänner från jobbet, så är man ganska trött nu.
Lagom fylla, sov bort halva dagen, för att sen stressa sig iväg till jobbet.
Där jag börjar få lite ångest... Att jag inte bara lär mig att lämna min telefon hemma. Men ja.
Skrattar väl mest åt mig själv. Bjuder väl på det då.
Jag gillar inte att gå ut i Ystad, men blev övertalad. Väl på plats, så kom vi dock inte in. Igen...
En inriktning är väl inte en fast ålder?! Om där är fullt fattar jag varför de är hårda med insläppen. Men i detta fallet, när där inte är så värst mycket folk inne, och det är 25 års INRIKTNING, så tycker jag det är jäkligt löjligt!
Men ja, jag var sugen på att bojkotta Ystads uteliv helt redan innan, men nu tänker jag definitivt göra det!
Nu är det andra platser som gäller! Andra platser att utforska! Trött på mentaliteten i Ystad och allt runt omkring!

Tack vänner för en trevlig lördag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0