20.45

Då var denna dagen nästan slut. Kan inte säga mer än att jag är trött och sliten.
Känner träningsvärken efter dagens pass. Men det är ju bara bra, även om jag mer eller mindre känner mig lite handikappad!

Idag har jag varit hos en kompis, och mest bara snackat skit. Tagit det jäkligt lugnt, och haft allmänt roligt. Sådana dagar vill jag ha fler av! Med lite mer träning, skärpning med mat, så kommer detta gå hur bra som helst.
Sen måste jag bara komma igång med hur bloggen fungerar igen. Ingenting funkar som jag vill, är så pass längesen jag skrev och använde den, att jag minns mest ingenting.
Känner lite på mig att jag ska ta till lite hjälp, men nu blir det lite mer The Big Bang Theory, för att sen se till att somna.
Tidig morgon till gymmet imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0