Fullt ös...

Ja, idag har jag tusen och en saker att göra. På ett sätt är jag lite glad. Skönt att ha något planerat att göra, samtidigt som jag blir lite trött bara av tanken på alla MÅSTEN som ska göras idag.
För sen så ska jag upp i min egen lägenhet och bo där över helgen. Hon som hyr den ska på spa-helg med familjen, så jag ska upp och mysa med mina katter!
Ska bli så mysigt! Men jag kommer förmodligen börja med att storstäda hela lägenheten, för att jag vill ha det på ett visst sätt i min egen lägenhet! Haha.

Men saker och ting som är måsten idag:
  • Ska sortera skit på min gamla dator.
  • Sortera bland mina foton. Kan man ha mer än oändligt med foton?
  • Ner på systembolaget. Snart helg!
  • Ska bränna ut musik och film, så jag har att sysselsätta mig med i lägenheten.
  • Handla.
  • Fixa med överraskning.
  • Ner till H&M, för att lämna tillbaka lite saker som jag ångrar mig om.
Egentligen är det inte allt för mycket att göra. Ska mest sitta med datorn, men det skall trotts allt göras det också, tyvärr..
Har hållt igång sen 8 i alla fall, så jag hoppas jag hinner med allt! Ska strax bege mig ut på stan i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0