Kvällen.

I eftermiddagen/kvällen, ska jag tillbringa tillsammans med min kompis Petra. Har inte träffat henne alls sen jag kom hem från resan, så det ska bli riktigt roligt!
Vi har pratat om det så länge, men det har dessvärre alltid kommit något emellan. Men nu jäklar! 
Ska ut på promenad när jag väl kommer hem till henne. Måste ju se hur det ser ut där hon bor, eftersom man alltid får se så otroligt fina bilder på hennes blogg.
För att sen tillaga någon LCHF middag. Hon verkar ju ha stenkoll på detta, så det låter bra. Så lär jag mig lite jag också! Måste försöka variera mig desto mer måste jag säga! Men tror i för sig aldrig att man kan tröttna på ägg och bacon till frukost.
Sen till kvällen, så blir det Melodifestival för hela slanten. Har bara sett en halv deltävling i år, och det var när jag var ute hos min syster på kalas.
Gillar inte riktigt det längre. Ganska längesen jag tyckte det var något roligt. Alla dessa jäkla deltävlingar. Mycket bättre förr måste jag säga!
Årets händelse när man var liten. Hela familjen samlades, man åt god mat, satt framför tv:n och sjöng med, åt en massa godis. För att sen prata om det ett tag, inför Eurovision! Det var ju ännu större! Helt fantastiskt roligt!
Men allt måste moderniseras. Gillar vi inte! Fan va gammal jag börjar känna mig..Haha.
Nej, nu ska jag försöka göra mig klar, så att jag är klar till att köra när mor kommer tillbaka med bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0